Social-Media-in-Marketing
Social Media pentru Asociații Non Profit

Gândind în afara cutiei proverbiale, poți să îți promovezi asociația non-profit în lume. The Cause Agency a adunat câteva trucuri despre cum poți face acest lucru:

  • Scopul tău

Concentrează-ți eforturile ca să fii relevant și un instrument util în social media, nu crea campanii doar pentru a strânge bani.
Arată publicului că organizația ta non-profit este o resursă folositoare aducând un mesaj pozitiv și donațiile vor veni ca un rezultat natural.

  • Rămâi vizibil

Rămâi prezent folosind povești vizuale: asta înseamnă să faci poze și să le postezi pe siteuri precum Instagram, Facebook, Google+, Pinterest, etc. și apoi să scrii povestea din spatele lor.  De asemenea, poți face videouri la locul unde se întâmplă acțiunea sau live-uri în timp real. Am văzut adăposturi pentru câini care fac asta. Filmează câini care au fost aduși la ei în condiții grave și au primit îngrijire medicală până când s-au însănătoșit. Este o poveste completă. Spusă vizual. “  Mitt Ray, Founder Social Marketing Writing (http://socialmarketingwriting.com/about/) 

Pe Facebook de exemplu, fotografiile primesc de 7 X ori mai multe like-uri și de 10 X ori mai multe share-uri decât linkurile.

“Un studiu condus de psihologul Albert Mehrabian arată că 93 % din comunicare este nonverbală deoarece materialele vizuale sunt percepute de creier de 60,000 de ori mai repede decât un text. Având acest aspect în minte, e crucial să-ți spui povestea folosind elemente vizuale atractive pe toate platformele sociale pe care le folosești. Un articol care vă învață cum să folosiți materialele vizuale în social media poate fi găsit aici. Brian Honigman, Digital Marketing Executive at Marc Ecko Enterprises (http://www.brianhonigman.com)

  • Rămâi activ

Conținutul consistent este vital în construirea unei organizații non-profit și a unei relații cu cei care te urmăresc pe toată durata anului. Menține un nivel de recunoaștere solid cu cei ce te urmăresc – a fi în afara atenției, a sferei de gândire, evident, nu este un lucru ideal pentru a crește în notorietate.

  • Fii uman 

În social media e vorba despre a fi om și de a interacționa cu publicul și comunitatea ta. Simpla transmitere a mesajului tău nu le oferă celor ce te urmăresc oportunitatea de a se alătura cauzei tale.

  • Oferă

Oferă suporterilor tăi moduri prin care să se implice, o postare pe Facebook prin care să îi inviți la un eveniment ad-hoc sau un tweet prin care să le ceri opinia. Participarea la o cauza le va oferi un simț al apartenenței și al mândriei ce nu poate fi cumpărat.

  • Strategie 

Social media este o piesă a ecuației marketingului digital, și are un rol specific. Înțelegerea acestui lucru este critică pentru fiecare organizație non-profit. Nu este nici un “dar din cer” nici “un inamic”. Este o piesă de bază într-o abordare susținută de trei piloni: FĂ ceva, GÂNDEȘTE ceva, SIMTE ceva.

Social Media dă direcție unei conversații ce se bazează pe un alt conținut. Blogul unei organizații non-profit ar trebui să fie o platformă pentru conținut care oferă substanță și detalii complete cititorilor. Odată ce o nouă postare este creată, e-mail marketingul devine un mecanism de distribuție a conținutului spre comunitatea țintă. Odată ce un conținut este creat și distribuit, social media devine un mod de a cultiva conversații, de a construi o comunitate, și pentru a valorifica energia și pasiunea misiunii organizației non-profit. Prea mulți fac greșeala de a scoate în evidență nevoile organizației lor non-profit prin social media, în loc să o privească că pe un mediu pentru a construi o conversație sau o comunitate.”
 Mike Gingerich, Co-Fondator TabSite (https://www.tabsite.com)

 

Un articol tradus si adaptat de la The Cause Agencyimages


Tu ce crezi?

Email-ul tău nu va fi făcut public. Website-ul este optional.

No comments so far.